:@ fitta.


jag är så jävla trött på allt skit snack & falska jävlar nu!
det är helt jävla sjukt.
men kristoffer är den underbaraste som finns, och det finns ingen som kan ta hans plats!
han snackar inte massa skit, och han skyller inte ifrån sig, han är fan bäst!
men alla personer kan ju tyvärr inte vara som honom!? :(¨

och jag är så jävla förbannad på att jag stör mig på er.
men det vet ju ni redan om,  eller?
skönt att komma ifrån mjölby ett tag, för jag ska ut med pappa och hans familj med båten.
nu orkar jag inte skriva mer.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vaad jag älskar dig

2009-07-30 @ 02:49:50
Postat av: johanna

du kommer växa av skitsnackat och bli en starkare person , även om det är jobbigt.

bra blogg :)

2009-08-23 @ 19:20:00
URL: http://jhoannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0