idol finaaaal!

tjatjatjatjatjatjatja!

dom senaste dagarna har jag vart med miranda&emilia (L)
vi har la busat och vart allmänt störda, som vanligt med anda ord! (Y)
som alla vet så suger miranda på gitarrhero (stavning vem bryr sig, inte jag iaf, herrå)!!!!
och jag äger, tja! nu fick jag plötsligt ont i örat, men det försvinner väl när jag säger att det är idolfinal ikväll!
och det känns för javla bra att erik tar hem hela skiten! om han inte gör det, så tänker inte jag prata på hela dagen på måndag!!!!!        
föresten har jag och stoffe 13 månader idag! :)
känns fantastiskt att det hållt så länge :D
du är iaf bäst min lilla socker topp <3

Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: mriirr

tror att du skrev fel det där med gitarhero.

miranda äger

sessan suger *

hehe :D älskar dig snuttan

2009-12-12 @ 21:01:58
URL: http://mirandasjosten.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha...fan erik vann. Skithus då!

Puss o kram påre. Höna pöna.

/emmi

2009-12-14 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0