emma är en mask utan vingar!

chacha!
idag har jag vart i skolan, men det förendrade inte min åsikt om HANNA MODIG blää!
men jag och mirran förlora i pingis, inte bra! mirran tycker att det är as pinsamt :P :(
om det finns nån som kan fixa min blogg så säg gärna till!
jonna lollo & zeinab kom och hälsade på i skolan med, dom tyckte att det såg ut som ett dagis, men vem fan tycker inte det? xD
idag har jag sovit från halv 3 till 7, inte bra! plus att jag missa julkalendern :( fuck oxå :/
men men, nu äter jag godis och snart ska jag leka med elin&emma :D ikväll hoppas jag på pizza för det är mums.
nu ska jag klä på mig :) (nej, jag är inte naken).

Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: m sjösten

japp.vi vet att vi älskar dig :D

vi MÅSTE vinna och få cola

<333

2009-12-04 @ 10:29:39
URL: http://mirandasjosten.blogg.se/
Postat av: sessi

haha sötnos, det är klart att vi måste! :D<33

2009-12-05 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0