det smakar som russin!



I torsdags var jag med miranda & emilia, vi hade skiiit kul! men det va svin kallt, men vem orkar klaga? vi! :D
sen drog vi och körde kort på gårn, men det ging inte så bra xD
tack för dagen, den värmde! <3



igår, roligaste dagen på länge! miranda och jag va ensamna i stoffes hus, vi snacka om allt och inget, och kollade på idol och annat skit. och sen kom stoffe och han va jävligt övertrött, så han va som en liten skitunge :D
sen rann tidan iväg och jag och mirran blev helt galna! det gillas! vi fick för oss att vi skulle spela in och göra om en låt och grejer xD aa mm aa precis :D sen drog mirran runt halv 3, 3 tror jag. och då somna jag dirr :D

nu kommer mirris hit <3


miranda är en cracker!
jag är en nut cracker!



Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: mirraan

hahahahahah :D

låten kommer ÄGA din nut cracker!

pusssssss<33333

2009-12-05 @ 23:46:42
URL: http://mirandasjosten.blogg.se/
Postat av: emilia

Det var jätte Kul i torsdags. Tack så mycke. Behövde det i allt.

Kramar emmi<3

2009-12-06 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0